reklam

Bebeği kaşıkla beslemeyin

İngiliz bilim insanları, anne sütünden veya biberon mamasından katı gıdaya geçişte bebeğin kaşıkla beslenmesinin obezite riskini artırdığı görüşünde.

Bebeği kaşıkla beslemeyin
07 Şubat 2012 Salı 11:19 tarihinde eklendi.

 

Bilim insanları, katı gıdalara geçen bebeğin, minik parçalar halinde verilen yemeği kendi elleriyle yemesinin, çocuğu şişmanlık ve obeziteden koruduğunu bildirdi.
 
İngiliz bilim adamları, sonuçları British Medical Journal'da yayımlanan araştırmalarında, ek gıdaya başlarken püre şeklindeki gıda kaşıkla verilen bebeklerin, önlerine konulan küçük parça halindeki gıdayı kendisi yiyen çocuklara oranla şişman olma ihtimalinin daha yüksek olduğunu tespit etti.
 
Bilimciler, kaşıkla beslenen bebeklerin ileride şekerli yiyecekleri daha çok sevdiğini belirtti.

Anadolu Ajansı